Aşıq Ələsgərin 200 illik yubileyinə həsr olunmuş yaradıcılıq müsabiqəsi keçirilib

İyunun 17-də Naxçıvan şəhərindəki Gənclik Mərkəzində Naxçıvan Muxtar Respublikasının Mədəniyyət Nazirliyinin, Aşıqlar Birliyinin və Yazıçılar Birliyinin birgə təşkilatçılığı ilə Aşıq Ələsgərin 200 illik yubileyi ilə əlaqədar yaradıcılıq müsabiqəsi keçirilmişdir.

Müsabiqəni giriş sözü ilə açan Naxçıvan Muxtar Respublikası Mədəniyyət nazirinin müavini Həsən Kərimov qeyd etmişdir ki, Azərbaycan Respublikasının Prezidenti cənab İlham Əliyevin “Aşıq Ələsgərin 200 illik yubileyinin qeyd olunması haqqında” 2021-ci il 18 fevral tarixli Sərəncamının, bu yubileyin Naxçıvanda da geniş şəkildə qeyd olunması məqsədilə Naxçıvan Muxtar Respublikası Ali Məclisinin Sədri cənab Vasif Talıbovun Sərəncamı ilə Tədbirlər Planın təsdiq edilməsi görkəmli söz ustadının ədəbi irsinin təbliği baxımından xüsusi əhəmiyyət kəsb edir.

Müsabiqənin keçirilməsinin məqsədi Aşıq Ələsgərin doğma təbiətə məhəbbət və vətənpərvərlik hislərini vəhdətdə aşılayan, anadilimizin saflığını, məna potensialını və hüdudsuz ifadə imkanlarını özündə cəmləşdirən dərin koloritli yaradıcılığının təbliği, Aşıq Ələsgərin timsalında çoxəsrlik keçmişə malik aşıq sənəti ənənələrinin qorunmasıdır. Müsabiqə bir turdan ibarət olmaqla 2 yaş qrupu üzrə keçirilir.

Ardını oxu...

 

Naxçıvan Şəhər Ə.Cavid adına Uşaq Musiqi və Bədii Sənətkarlıq Məktəbinin müəllimi Sevinc Babayeva dünya miqyaslı müsabiqədə Qran-Pri qazanıb

“Minilliyin Festivalı” (“Fiestalonia Milenio”) adlı Beynəlxalq İncəsənət Festivalı qeyri-kommersiyalı yaradıcı kollektivlərin (xor kollektivləri, orkestrlər, instrumental ifaçılar, xoreoqrafiya, klassik musiqi, solo oxuma yarışları, folklor festivalları və s.) iştirak etdiyi dünya miqyaslı festivallardan biridir.

Festival və müsabiqələrin təşkilində əsas məqsəd dünyanın dörd bir yanından qatılan yaradıcı qrupların, fərdi ifaçıların istedad və bacarıqlarının nümayişindən, eləcə də incəsənətin müxtəlif sahələri üzrə təcrübə mübadiləsi aparılmasını təmin etməkdən ibarətdir. Belə festival və müsabiqələrin keçirilməsi müxtəlif millətlərin milli ənənələrinin və etnik mədəniyyətlərinin qorunub saxlanmasına və təbliğinə, həmçinin beynəlxalq mədəni əlaqələrin möhkəmlənməsinə, sülhün, dostluğun, qardaşlıq münasibətlərinin və dünya xalqlarının həmrəyliyinin təbliğinə böyük töhfələr verir.

Həmin müsabiqələrin davamı kimi 2021-ci ilin may ayında ABŞ-nın Nyu-York şəhərində “Fiestalonia Amerikan Edition” adlı Beynəlxalq Distant Yaradıcı İnsanlar Müsabiqəsi təşkil olunmuşdur. Bu beynəlxalq müsabiqəyə Naxçıvan Şəhər Ə.Cavid adına Uşaq Musiqi və Bədii Sənətkarlıq Məktəbinin “Qanun” ixtisası üzrə müəllimi, dəfələrlə muxtar respublika səviyyəli müsabiqələrin qalibi, 2008-ci ildə Bakı şəhərində keçirilmiş “Gənc ifaçıların ümumrespublika müsabiqəsi”ndə “Qran-Pri”, 2019-cu ildə keçirilmiş “Testene Art Baku” III Beynəlxalq İncəsənət festivalında I yerə layiq görülmüş, Prezident mükafatçısı Sevinc Babayeva da qanun ifası ilə qatılmışdır. Bu il iyunun 14-də müsabiqənin münsiflər heyətinin yekun qərarına əsasən, müsabiqənin “instrumental ifa” kateqoriyası üzrə iştirakçısı olmuş Sevinc Babayevanın ifası yüksək qiymətləndirilmiş, o, 100 ballıq sistem üzrə dəyərləndirmədə maksimum bal (100 bal) toplayaraq müsabiqənin Qran-pri mükafatçısı elan edilmişdir.

Ardını oxu...

 
 

Açıq havada kino nümayişi təşkil olunmuşdur

11 iyun 2021-ci il tarixdə Naxçıvan  Dövlət Film Fondu “Əyləncə adası” İstirahət Parkında açıq havada “Görkəmli şoumen” bədii filminin nümayişini təşkil etmişdir.

2017-ci ildə ekranlaşdırılmış bu flm, bioqrafik dram və musiqili-romantik janrdadır.

Film XIX əsrin ən populyar səyahət sirklərindən birini təşkil edən amerikalı Phineas Taylor Barnumun həyatından bəhs edir. Belə ki, Barnumun işlədiyi dənizçilik kompaniyasının müflisləşməsindən sonra, o, işdən çıxarılır. Köhnə işverəninin itirilmiş gəmilərini zamin göstərərək bankı aldadan Barnum yeni işə başlamaq üçün böyük məbləğdə kredit ala bilir. Əldə etdiyi məbləğə Manhettenin ortasında böyük bir bina alan Barnum, “Barnum Amerikan Muzeyi” yaradır və muzeydə müxtəlif canlıların mum fiqurlarını nümayiş etdirir. Əvvəlcə satışlar zəif olur. Övladlarının məsləhəti ilə o “canlı” şou göstərmək qərarına gəlir və şou üçün “bədheybətlər” axtarır. Etirazlar və pis rəylərə baxmayaraq Barnumun şousu çoxsaylı izləyici kütləsi cəlb edir.

Ardını oxu...

 
 

Bir arzum var: Naxçıvan teatrına akademik statusu verilsin

"Kitabi-Dədə Qorqud" dastanında xanlar xanı Bayandır xanın qızı, bəylər bəyi Salur Qazanın həyat yoldaşı, Oğuz dövlətinin birinci xanımı “Burla xatun"u canlandıran, Azərbaycanın əsilzadə xanımlarının ən xarakterik və koloritli obrazlarından birini yaradan Pəricahan xanım və bu kimi bir çox filmlərdə xalqımızın milli-mənəvi dəyərləri sistemində əsl Azərbaycan qadını obrazlarında rol alan,  ümumxalq sevgisi qazanmış qadın sənətçilərimizdən olan, Azərbaycan xanımının milli davranış etiketlərini özündə daşıyan və yaratdığı bu obrazlarda qəlbimizdə taxt quran xalq artisti Şəfiqə xanım Məmmədova Naxçıvandadır.

Görkəmli teatr və kino aktrisası, Azərbaycan Respublikası Kinematoqrafçılar İttifaqının sədri, "Şöhrət" və "Şərəf" ordenli Şəfiqə Məmmədova ilə səfərinin məqsədi və təəssüratları barədə söhbətləşmək imkanı əldə etdik. Həmin müsahibəni oxucularımıza təqdim edirik:

-  Şəfiqə xanım, əvvəla sizə “Şərq qapısı” qəzetinin kollektivi adından xoş gəlmisiniz, – deyirik. Rol aldığınız bütün filmlərdə bir aktrisa kimi hər zaman tamaşaçıların rəğbətini və məhəbbtini qazana bilmisiniz. Bu gün özümü xoşbəxt hesab edirəm ki, sizinlə söhbət etmək imkanı qazandım.  Ekranlardan gördüyümdən də  gözəl və təravəlisiniz. Hər zaman belə təravətli qalın. İstərdim ki, sizinlə söhbətimizə bu səfərin məqsədi və təəssüratları ilə başlayaq.

– Əvvəla onu deyim ki, Naxçıvana bu dəfəki səfərim bu müqəddəs diyara bağlılığımdan irəli gəldi. Daxilimdə o qədər böyük ehtiyac duyurdum Naxçıvanın təmiz havasına, suyuna, gözəl təbiətinə. Sonuncu səfərim 2018-ci ildə Naxçıvan İslam mədəniyyətinin paytaxtı elan olunarkən keçirilən açılış tədbirinində iştirakım zamanı olmuşdu. Pandemiyaya görə Naxçıvana iki il həsrət qaldım. Zaman çox keçdi və bu illər ərzində ilk fürsətdə gəlib Naxçıvanı yenidən görməyi planlaşdırırdım. Qismət də bu günə imiş. Bundan öncəki səfərimdə “Əshabi-Kəhf” ziyarətinə gedə bilmədim. Buna zamanın yetmədiyinə görə çox təəssüfləndim. Amma dünən bu arzuma da çatdım. Buraya gəldiyim gün elə həmin müqəddəs yeri ziyarət etdim, arzularımın, niyyətlərimin Allahdan qəbul olunmasını dilədim. Necə xoş hisslər keçirmişəm, necə xoş təəssüratla qayıtmışam oradan, keçirdiyim hissləri sözlə ifadə edə bilmirəm. O pillələri qalxdıqca elə bil göy qübbələrində addım atırdım. Mənim üçün elə bil bundan savayı başqa bir aləm yoxdu. O natura, o möhtəşəmlik qarşısında elə həyəcanlı idim ki, pillələri qalxdıqca daxilən o qədər hüzur, rahatlıq tapdım. Düşünürdüm ki, ora qalxmaq mənə çətin olacaq, ama yox, birnəfəsə qalxdım. Etiraf edim ki, ağladım da, o həyəcanı gizlətmədim. Açdım sirlərimi, dərdlərimi dedim o müqəddəs məkana, çox palitra hisslər keçirdim.

Dünən ümumiyyətlə Naxçıvanın bir çox yerini gəzdim. 2 il keçməsinə baxmayaraq, çox dəyişiklik gördüm. Mühüm işlər görülüb. Buradakı rahatlığı heç bir yerə dəyişmərəm. Naxçıvandakı tarixilik, qədimiliklə yanaşı, möhtəşəm yeniliklər, təzə-tər nəfəs var. Bu şəhər incəsənət adamlarına harmonik hisslər yaşadır. Bu torpaq müqəddəs torpaqdır. Dünyaya kimləri bəxş etməyib ki?.. Alimləri, sənətkarları, yazıçıları... Bura həqiqətən də müqəddəsdir, çünki heçnə nahaqdan olmur. Hər şey bir-biri ilə vəhdət daşıyır. Ümumiyyətlə, Naxçıvan mənim üçün fərqli bir diyardır.

Səfərimin məqsədi ilə, Naxçıvandakı sənət dostlarımızla görüşmək, buradakı mədəni mühitlə tanış olmaqdır. Sabahkı planımızda ustad dərslərimiz də var. Bu Naxçıvanda keçirilən ilk ustad dərsim olacaq. Pedaqoji fəaliyyət göstərdiyim universitetdə Naxçıvandan aktyor və yaxud rejissor sənətini seçənlərdən heç bir zaman dəstəyimi əsirgəmirəm. Çünki düşünürəm ki, Naxçıvandan Bakıya aktyor sənətini seçib gəlibsə, artıq bu böyük addımdır. Ona görə mən bir aktyor kimi, əsasən də Naxçıvanı sevən bir insan kimi hər zaman onlara dəstək olacağam.

Dünən Naxçıvan Dövlət Musiqili Dram Teatrının, Naxçıvan Dövlət Universitetinin Aktyorluq sənəti kafedrasının kollektivləri ilə görüşüm oldu. Naxçıvan teatrı mənim üçün çox əziz və doğmadır. Mən 1969-cu ildə bu teatrın o zamankı baş rejissoru Vəli Babayevin dəvətilə ilk dəfə Naxçıvana gəlmişdim. Mənim üçün çox əziz olan “Nakam qız” tamaşası, sən demə, bu teatrın repertuarında da vardı. Bir zamanlar eyni fakültənin ayrı ixtisaslarında oxuduğum tələbə yoldaşım Vəli müəllim məni həmin tamaşanın Naxçıvan teatrında səhnəyə qoyulması üçün məni Naxçıvana dəvət etdi. Və heç məşq etmədən tamaşa səhnəyə qoyuldu. Həmin tamaşada o qədər izdihamla qarşılanda ki. Bu tamaşadakı ifam mənim 3-cü çıxışım idi. Sonra yenidən xahiş etdilər ki, hər kəs iştirak edə bilmədiyindən tamaşa yenidən səhnəyə qoyulsun. Beləliklə bu səhnə mənim üçün çox doğmalaşdı və bundan sonra mənim Naxçıvana tez tez səfərlərim oldu. Ulu öndər Heydər Əliyevin iştirak etdiyi Naxçıvanın 70 illik yubileyində, daha sonra Hüseyn Cavid məqbərəsinin açılış mərasimində oldum. Yeri gəlmişkən deyim ki, dahi Hüseyn Cavidin əsərləri mənim repertuarımda ön sıradadı.

Ardını oxu...

 
 

Milli baş örtüyümüz kələğayı

Xalqımız təkrarolunmaz və zəngin bir mədəniyyətə, çoxsaylı milli dəyərlərə malikdir. Bu dəyərlərdən biri də milli baş örtüklərimizdir. Bir müsəlman qadınının baş örtüyü onun gözəllik, ismət, ləyaqət, ehtiram, sədaqət rəmzi hesab edilir. Azərbaycan ərazisində ən geniş yayılmış baş örtüyü olan kəlağayı dördkünc formada hazırlanır. Bu baş örtüyünü hazırlamaq üçün xüsusi yerlərdə, özəl bəslənmiş barama qurdlarından əldə olunmuş ipək saplardan toxunmuş parçalar istifadə olunur.

Azərbaycanda kələğayının istehsal tarixi kifayət qədər qədimdir. Təbriz, Gəncə, Şamaxı, Şəki, Naxçıvan şəhərlərində, İsmayıllı rayonunun Basqal qəsəbəsində yüksək səviyyəli kəlağayılar hazırlanırdı. Eləcə də Naxçıvan Muxtar Respublikasının Ordubad şəhərində ipək fabrikində incə ipək saplardan hazırlanan parçalar nəfis tərtibatdan sonra göz oxşayan baş örtüklərinə çevrilirdi. Qeyd edək ki, Ordubad ərazisində bu baş örtüyü “çərqət” (və ya çarqat), “örpək” də adlandırılırdı. Onu da vurğulamaq yerinə düşər ki, kələğayı istifadəsi heç də dinlə əlaqəli olmayıb. Bu baş örtüyü birbaşa milli geyim nümunələrimizi tamamlayan bir elementdir.

Ardını oxu...

 
 

Səhifə 5 > 284-dən

Joomla 1.5